Retourneren online bestelling
Wanneer je toch niet tevreden bent over het bestelde product, kun je het als volgt retourneren.
- Neem binnen 14 dagen na bezorging contact met ons op via 0162 520320 of info@loft17.nl om je retour aan te melden. Doe dit altijd onder vermelding van het factuurnummer.
- De retourkosten zijn voor eigen rekening en het retourpakket dient voldoende gefrankeerd te zijn. Is dit niet het geval, dan zullen wij dit verrekenen.
- Is een zending beschadigd bij ontvangst? Laat dit dan zo snel mogelijk en uiterlijk binnen één week aan ons weten, dan zorgen we voor een passende oplossing.
- Items dienen ten allen tijden in de originele verpakking aan ons geretourneerd te worden. Helaas kunnen wij het item anders niet in behandeling nemen.
- Retourzendingen mogen verstuurd worden naar: LOFT17, Elftweg 17, 4941 VR Raamsdonksveer. Dit uiteraard pas na aanmelding en akkoord van de retour.
- Zodra de retour bij ons is verwerkt, ontvangt u hiervan bevestiging en gaan wij binnen 14 dagen over tot het terugboeken van het aankoopbedrag.
- Let op! Bij sale artikelen die retour worden gestuurd, ontvangt u het aankoopbedrag terug in de vorm van een kortingscode op onze webwinkel
Retourneren winkelaankoop
Wanneer je toch niet tevreden bent over het bestelde product, kun je het als volgt retourneren.
- Bij LOFT17 mag je je aankoop altijd ruilen, daar doen we niet moeilijk over. Uiteraard zijn hier enkele voorwaarden aan verbonden.
- Retourneren van een winkelaankoop kan binnen 30 dagen na aankoopdatum en alleen met kassabon.
- Het product is onbeschadigd en zit bij grote voorkeur nog in de originele verpakking.
- Producten die speciaal voor jou zijn besteld, mogen niet retour en worden niet omgeruild voor een ander artikel.
- Red je het niet om het product binnen 30 dagen bij ons terug te brengen? Neem dan contact met ons op.